Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie podniku
Pavlas, Vojtěch ; Štefáčková, Bohdana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce s názvem "Marketingová strategie podniku" je nalezení vhodných nástrojů pomocí kterých bude analyzována stávající situace společnosti C&K a.s. v oblasti marketingové strategie. Pomocí aplikace nástrojů marketingu budou navžena opatření, jejichž aplikací by mělo dojít k zlepšení postavení společnosti na thu na němž se pohybuje.
Marketingová strategie podniku
Pavlas, Vojtěch ; Štefáčková, Bohdana (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce s názvem "Marketingová strategie podniku" je nalezení vhodných nástrojů pomocí kterých bude analyzována stávající situace společnosti C&K a.s. v oblasti marketingové strategie. Pomocí aplikace nástrojů marketingu budou navžena opatření, jejichž aplikací by mělo dojít k zlepšení postavení společnosti na thu na němž se pohybuje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.